Ny dator

Ja, vi har hemma den nya datorn (som vi beställde i maj) :-/
Jag är inte helt nöjd - eftersom vi beställde Xp men fick Vista - men jag gav med mig och kopplade in den efter att ha stirrat surt på den i en vecka eller två.
Ja, den är förvisso bättre än den gamla datorn. Och snabbare. Och snyggare, men funkar den inte som jag vill är det för f*n inte bra ändå!  Juh! :-(
Nåja, jag har väl fått det mesta att fungera och bloggar gör jag visst också igen... och det får väl räknas som bra konsekvenser? ;-)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej gumman!

Jag tycker också att Vista är sork, men man vänjer väl sig så småningom antar jag...

Håller med om att det är lite vardagsedge att bli väckt med öm info att det är kiss i sängen...

Trevligt att se att bloggandet ökat med flera hundra procent och med ny bloggdesign och allt! Profilbilden är cool också!

Nu har jag äntligen vant mig vid tvåbarnslivet, så nu är vi redo för besök och för att visa upp nytillskottet - piken är alltså att vi vill umgås med er å det snaraste!

Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback