Fler kisshistorier

Jag får väl passa på att dokumentera minnena innan jag glömmer dem igen :-)

Två snarlika kissincidenter:

Jag var ute med jobbet för ett par veckor sedan. När jag kom hemrullande så hade Benjamin redan kommit över till vår säng. Jag misstänkte att han skulle kunna bli alkoholpåverkad bara av att ligga i ångorna från mig;-) så jag lyfte upp honom och bar in honom till sin säng... Han vaknar till när jag sänker ner honom mot sängen, spritter till och utbrister halvvaket "Neeej, det är kiss i min säng" precis samtidigt som jag lägger ner honom - och tydligen råkar träffa den torra sidan av sängen. Så slappnar han av, suckar nöjt "Åh... Det har redan torkat!" vänder sig runt och somnar om. :roll:


Några nätter senare låg han åter och sov i vår säng. Den här gången vaknade han av att han började kissa och hann faktiskt knipa av strålen utan att blöta ner något mer än pyjamasbyxorna. Det registrerade han först dock inte själv utan han utbrast "Det kom kiss i din säng, mamma..." men tillade lugnande när han började känna att han inte låg i någon pöl "men det har torkat nu."

Nåja, han fick inte sova kvar då heller förrän vi tagit bort det kissiga på riktigt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback