Pysseldagsplanering

22 mars; dvs på söndag, vad tror ni?
Annica och Jessica, jag har läst att ni inte tror er kunna. Stämmer det fortfarande? Det hade varit så kul om ni kunde, men det blir fler tillfällen annars. :heart:

Ni andra, ingen som fått några förhinder? Julia, med sjukt barn just nu; tror du Sanna hinner bli frisk?
Pernilla trodde att hon skulle kunna. Karin? Och kan någon hämta min mamma på vägen; hon verkar sugen på att följa med :Hahaa:

Jag tänkte i såfall något enkelt att äta: Spaghetti och köttfärssås kanske?
Funderar på att göra en smet och köra igång våffeljärnen efteråt också; det är ju ändå våffeldagen nästa onsdag ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Nej jag ville bara sura lite. Jag måste ta i på skarpen i helgen, med balklänningarna jag har beställningar på. Puss och tack ändå.

2009-03-18 @ 10:00:47
Postat av: Jessica

Stämmer att jag inte kan, men vi kan väl ta en träffa i sommar? Då kommer vi mer än gärna på till dig!

Postat av: Annica

Stämmer här med, tyvärr har det hänt saker som gör att jag inte kan komma ifrån. Men håller med Jessica, träff i sommar?



Kram till er

2009-03-18 @ 15:00:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Julia

Hej gumman! Jag hoppas innerligt att hon hinner bli frisk, men idag kräktes hon också så jag får avvakta och se hur det hela utvecklar sig! Annars siktar vi givetvis på att komma!

Stor kram

2009-03-18 @ 19:20:13
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej vännen! Jag hoppas du fick mitt sms, men tyvärr så kan vi inte komma. Sanna är bättre, men har haft en stadig temp på 38,5 hela dagen och har fortfarande inte ätit. Dessutom hostar hon och är snuvig (och de baseluskerna har jag också fått) så jag tror faktiskt inte att hon orkar. Vi vill ju inte smitta ner er andra heller. Vi är jätteledsna, för vi såg verkligen fram emot att komma, men det får bli någon annan gång.

Stor kram till er alla och hoppas att ni får en mysig dag!

2009-03-21 @ 22:51:04
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Julia

*fniss* du är söt du! men det skulle väl vara för att "förnya löftena" som är så poppis på andra sidan atlanten isf, för inte tänker du väl byta ut gubben?

Kram

2009-03-21 @ 23:49:44
URL: http://chocolatefrog.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback