Irritationsmoment

Okej, vem av er la en massa myggägg i solen?

Det verkar ha kläckts en ny kull myggor nyligen för vi har ovanligt många här i stugan.

Och vi har också upptäckt att Benjamin ärvt min myggbettsöverkänslighet...


Det tackar vi också för.

Nu vill Benjamin blogga själv:

lko0900+0mnbvcnbcxzer566hhhjjjkkkyteerggfggiopååpppööllöööööbvcxdsafghjklllö..
hg76gyyj7uyy8ytf56yu78u8ygfhhjhgffdxsa
AHHGBFFDDVCDBFBBBBBBBBBBBBBBBBBBGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGMNBVCXÄÖÖL,, MNNNBVCXXXZÖLKKJHJJJJJJJHHJHJMMMVVVB  JMBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBSANNAMAMMA SPPPASPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAPÄÅÅPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JULIABMIMMIIBBBENJAMINBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är djupt imponerad! Men handen på hjärtat, hjälpte inte mamma liiitegrann? :D

Stackars lilla Benjamin, det var inga snälla bett. Men jag har iallafall inte lagt några myggägg, jag kan ju knappt lägga människoägg :D

Tack iallafall för mössan, Sanna tyckte det var hemskt spännande att få tillbaka den i ett kuvert från Benjamin, hon har pratat om det hela kvällen enligt pappa. Mamman var ju tyvärr på jobbet.

Hur har det gått med lägenhetsförsäljningen?

Stor kram!

Postat av: Jessica

Precis så ser seths arm ut! Han såg ut så när jag hämtat honom från dagis igår och jag ringde för att kolla om de märkt när han blev biten/stucken. Det hade inte märkt något så det kan inte varit en geting eller något som gör ont. Fröken berättade om hennes barns överkänslighet mot mygg och nu när jag ser din bild är jag helt övertygad!

2008-09-03 @ 17:01:38
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback