hemma igen

Men tjejer, jag får väl hinna lägga upp något i den nya bloggen först innan ni får adressen?

Adressen ligger iaf nu i länklistan *pekar* ->
Vardagsrummet "före" är det enda jag hunnit med att lägga upp med segdatorn, får se om jag hinner några fler rum de närmaste dagarna... Och kanske några bilder på några av de förändringar jag/vi gjort. Men ni ser ju hur det ser ut... så ni inte väntar er några mirakel... ;)

Välkomna in och kika.


Det här är min nya mobil förresten:

Benjamin fick förresten också en egen mobil. En sån här:
 
Fast hans var en atrapp. :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Tack för igår, det var mysigt! Jag frågade Sanna vad som var roligast och hon sa: "Pussa å krama Benamin. Å hoppa studsa."kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback