Det rör på sig..?

I veckan var vi på vår första husvisning, så nu kan man väl säga att vi är igång med bostadsletandet.
Det var ett litet radhus som var alldeles för litet för oss, som låg för nära en stor trafikerad väg och som dessutom lutade invändigt. Det var nog ett par centimeters nivåskillnad från ena väggen till den andra.
Så letandet går vidare.

Jag hade nog mer att skriva innan jag satte mig, men det har jag isåfall glömt nu.

Sanna, nu har Benjamin skrivit ditt S. Två gånger på raken. Bara för att bevisa att det inte var en slump första gången, kanske? Bildbevis:


Galna ungar på mormors kalas:   


Mormor kan en superkul lek vid namn "Akta lampan".
Den går ut på att Benjamin sitter på mormors axlar, mormor ropar "Akta lampan" och brakar rätt in i kristallkronan  Då ser man ut så här:

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej
Jag mår väl lite sisådär..:( Har varit lite mycket tankar i helgen om allt. Mannen är på "jobbet" och vi får se hur det går.
Lillefar går här med omlindad hand, har varit på östra tre gånger, efter måndagen, för att lägga om. Inget kul :(

Kram till er

Postat av: Julia

Hej gumman! Det ser ut som en störtkul lek, det finns en liknande hos sannas farmor och farfar :D
Klart han kan skriva Sannas S :D Duktiga killen!
Spännande med husvisningar! Håll oss uppdaterade!
Kan du inte komma en liiiten stund innan ni ska hälsa på J? Ingen idé att komma mitt i lunchrusningen! :D
Kram

2008-04-07 @ 08:56:24
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Jessica

Vilka härliga kort! Seth går inte med på att det finns fler som börjar på S. Han blir ilsk och säger "Teth!" om man råkar nämna det. Samma gäller M som i mamma, mormor och morfar. Det är MAMMAs bokstav. Enligt fröken på dagis innefattar även W upp och ner MAMMAS bokstav. Det är viktigt sånt där... Ingen annans mamma börjar på det. Bara "Tehts" mamma.

2008-04-07 @ 10:45:39
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Karin J

Vilka tokiga ungar!

Vi var inte på utflykt. Mina kollegor var det - men jag var hemma (är fortfarande) med förkyld son.

Tycker att du kan byta ledig dag till fredag i stället!

2008-04-10 @ 14:04:03
URL: http://karinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback