Ordentlig bebis

Kuddarna till hjälmen är upphittade så nu kan mamman sluta fundera över det. Bebisen hade uppenbarligen hämtat sig en lagom stor tupperwareburk från platsskåpet, lagt kuddarna i den och stängt locket mycket prydligt och ordentligt.
Mamman som letade efter lösa kuddar tänkte inte på att kolla i burken förrän hon skulle städa upp den från ett hörn där den låg och skräpade. Och med tanke på hur ofta mamman städar upp saker som ligger i hörn och skräpar så hade kuddarna mycket väl kunnat vara borta ända till nyår eller längre... 

Det var ju skönt att det ordentliga barnet tyckte kuddarna var värda att konserveras och sparas och inte var "bläp" som skulle kastas...


Kommentarer
Postat av: Julia och Sanna

Det är ju solklart att kuddarna inte var bläp, det visste han ju! Bra att han kan laga mat också tycker jag. Kanske vi ska låta barnen stå för lunchen när vi har vår målardag? Sanna är bra på disk också. Den här veckan ska jag jobba som vanligt, så ta gärna en cykeltur förbi! Kram på er

Postat av: Annica

Kikar in och säger hej, hoppas ni har det bra. Kram Annica

2007-09-16 @ 20:51:04
URL: http://anki72.blogg.se
Postat av: Annica

Kikar in och säger hej, hoppas ni har det bra. Kram Annica

2007-09-16 @ 20:51:20
URL: http://anki72.blogg.se
Postat av: Karin

I´m back!

2007-09-17 @ 21:43:13
URL: http://karinj.blogg.se
Postat av: mormor gamla siv

hej nu har jag invigt köket och fått presenter och sånt.jag fick en chokladfontän!!!!!!!!!!!!!!så nu måste du komma hit och fontäna choklad med mig. du kan ta med dig någon som gillar fontänad choklad.men ring före annars har jag kanske inget har att doppa i den fontänade chokladen.din mamma kanske får krulligt hår på ryggen när hon läser detta för fontänad choklad är väldigt kladdigt.och det ingår nog inte i din normala diet.män ho får väl VÄNJA SIG.för nu är det fontänad choklad som gäller i fortsättningen.från gamla mommo Siv brun puss.

2007-09-25 @ 01:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback