Landetvagnen

Photo0698.jpg
Vi har skaffat oss en gammal vagn att ha på landet. Paraplyvagn kändes mindre lämpligt att ha på de här vägarna så det fick bli en lite rejälare sak. Och härute i skogen tycker jag nog att det funkar med framåtvänt men den är vändbar så det är inget problem. Det enda felet är egentligen att den saknar sufflett men det löser vi någorlunda bra med parasoll istället.

Benjamin gillar den så mycket att han blir vansinnig varje gång man lyfter ur honom. Mamman tycker dock att det är lite mindre ansträngande att ta sjalen på promenaderna upp och ner för alla backar.

Julia: man får inte kommentera inlägg innan de är klara ;) Jag skickade iväg bilden med mms direkt från promenaden och när jag kom hem och skulle lägga till text så fanns det redan en kommentar *s* Men nu kom texten som hörde till inlägget i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Julia och Sanna

Jag gillar att du har fått dator på landet, bloggen uppdateras ju med en rasande fart! Sen är det ju inte lika kul att ni är så långt bort, men jag får väl lära mig leva med det antar jag... Stefan gillar också bloggen, han älskar Benmins bilder, tror han gillar honom (och säg den svärfar som egentligen gillar sin svärson...) Kram på er!

2007-06-29 @ 14:45:50
Postat av: Sandra

Tack för tipset om Tradera, synd bara att frakten är så dyr...
Men jag ska absolut kika in på Kappahl, där har jag inte varit på ett tag (några år haha).
Vad fint du har på bloggen!
Kram

Postat av: Julia och Sanna

Joho, JAG får det! Särskilt när jag uppenbarligen tillbringar mer tid på din blogg än på min.... :D Kram på er mina raringar, nu är det nån som hojtar "tutte!" Godnatt!

2007-06-29 @ 21:08:24
Postat av: Annica

Hej tjejen! Här är allt under kontroll, mannen min har semester... Har idag skickat iväg den store grabben på äventyr. Han åkte med en kompis till kompisens mormor och morfar som hyrt en stuga. Första gången iväg från mamma och pappa..:)
Apropå sjalen, ja jag har haft funderingar på att sälja den, men jag vet inte vad man kan ta för den??
Ha det bäst nu i "sommarvärmen" :(
Vi hörs, kramiz Annica

2007-07-02 @ 21:26:39
URL: http://anki72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback