bara uppdaterar...

...mest för att visa att bloggen inte är helt övergiven.

Det händer en del nu. Jag har fått köpt en kortläsare sedan usb-kabeln till kameran slutade fungera (se
föregående inlägg) så nu kan jag ladda över foton igen men jag uppdaterar mestadels på hemsidan i stället.

Annars är Benjamins tredje tand på väg, han kryper helt obehindrat, även uppför trappor och han står och han går med stöd. Han har varit utomlands, igen, och han har blivit välsignad.
Det gick rätt bra. Han gillade psalmerna.
barnvälsignelse
Mumsiga, tydligen.

Kommentarer
Postat av: Anna M

Vill bara svara lite snabbt att det var en vanlig poncho som jag köpte på COOP förra hösten när jag var jättetjock om magen. Det finns bärponchos som är jättedyra men jag bär nästan bara på magen så det behövs inte till oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback