EFIT= Ett Foto I Timmen

Jag har insett att om jag skall vänta med detta till en dag då jag kommer ihåg att börja fota direkt på morgonen så kommer jag aldrig att komma igång, så here we go:
Efit 2 oktober 2006

*missat* från kl 7.50
då vi vaknade och fram till...

09.21
sen frukost; jag Benjamin och kusin Engla som vi barnvaktar idag.

10.26   Vi går på "morgonpromenad". Ut och leka innan regnet.

11.36  Engla har bjudit in grannen Amanda att leka.

12.24  Benjamin har äntligen somnat och Engla tar kort på oss.

13.27  Vi kollar lite på film efter lunchen medans Johannes läser läxor på sitt rum.

14.35   Sedan går vi ut och leker en gång till. Jag blev lite veckovill så redan...

15.12  fotar vi Englas nyupphittade daggmask Klara.

15.52  har Benjamin haft så roligt i sandlådan att jag inte kan låta bli att fota honom.

16.17  Pappa har kommit hem och hjälper Benjamin av med kläderna efter uteleken.

17.20  Benjamin väntar på middag. Hungrig!

18.07  Men ack, det tog alltför lång tid. B stensover på bordet med makaroner kvar i handen och handen kvar i munnen.

19.26  Benjamin, Johannes och pappa går på en kvällspromenad så jag kan få sitta vid datorn ifred en stund.  :o)

20.21  Benjamin står, går och når längre än man tror om en sån liten parvel.

21.14  Tandborstning i soffan. (Ok, bilden är lite arrangerad *l*)

22.29  Familjen har gått och lagt sig och jag sitter uppe med en kopp te. (Muffinsen var redan uppäten när jag kom på att jag ju skulle fota igen)


Läs mer om EFIT här: http://fototimmen.org/info.asp
Mitt EFIT är fusk. Jag är inte anmäld och detta är ingen EFIT-dag. Men en annan dag ska jag vara med på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Zasa

Va roligt - jag antar den (utmaningen jan06mam), när jag fått iordning batteriet till kameran :) // Zasa

2006-10-02 @ 22:12:48
Postat av: Basio

Roligt att se er dag!

Postat av: mormor

Roligt att se hur ni haft det. Bra jobbat.

2006-10-03 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback