Ljuset i tunneln?

Benjamins väggar är färdigmålade. Wallies ska beställas men rummet är inflyttningsbart och väldigt ljust.



Hallen är färdigtapetserad. Färgen är i verkligheten inte lika skarpt blå som på bilden. Blixten spelar ett litet spratt...







Köket ska vara i det närmaste klart. Jag har inte sett det själv ännu och har inga foton heller men panelen är "i princip" färdigmålad enligt maken och de sista tapetvåderna ska ha satts upp under dagen idag. Här en bild av hur det sett ut sedan vi fått ner ett par lager gammal lös tapet:


Johannes rum och vårt sovrum kvarstår med andra ord, det förstämnda tar målaren när han är klar med köket, om jag förstått det rätt, och sovrummet tar jag i veckan. Foton kommer, men jag vet inte när jag hinner lägga ut dem.


Nu kan vi snart ta vårt pick och pack och flytta in.

Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt!! Då kommer vi på inflyttningsfika! kram

2008-09-28 @ 22:18:34
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Karin

Ser jättefint ut!

Vi kommer också gärna på inflyttningsfika någon gång. Ni kanske får komma lite mer i ordning först...

Kram

2008-10-02 @ 07:53:43
URL: http://karinj.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men hallå. Nu bor du i lägenheten, har fått telefon o bredband. Nu e det dax att visa hur det ser ut..

2008-10-21 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0