ynklig

Benjamin är sjuk. Inatt vaknade han med 38.6 graders feber och imorse hade det sjunkit till 38 jämnt. I gengäld så kräktes han rakt ut där han låg.
Ja vi duschade av honom och la honom framför teven där han låg och tittade på Bamse. Han ville inte ha någonting att äta men efter en stund kom han på något: "När jag tittar på Bamse så tror jag att jag vil ha honung"
Okej, han får provsmaka lite honung på en sked, och ser inte odelat förtjust ut men klämmer ändå ur sig ett "Mmmm"
Han lutar sig tillbaka och konstaterar "Nu känner jag mig stark. I halsen. Jag är nog frisk nu."

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Lilla plutten. Då kanske ni missar kalaset på söndag?

2009-11-06 @ 13:46:49
Postat av: Julia

Lille skrutt... HOppas han kryar på sig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback