testbloggar utomstädes

Jag är för bekväm för att orka blogga på blogg.se

Ett av mina gnällobjekt är bilduppladdningen och att jag måste hantera varenda bild i datorn först för att t.ex. rotera dem eller få dit en vattenstämpel (-vill ha men orkar inte). Ett annat är att jag tycker det känns motigt att behöva logga in varenda gång jag vill skriva något litet.

Jag har laddat ner
Windows Live Writer och den har flera av de funktioner jag söker men är inte kompatibel med blogg.se.

Sedan blir Benjamin större och större och jag känner att han får allt större rätt till sin egen integritet.
Den här bloggen innehåller en del personligt, en hel del foton på honom och på andra närstående samt minnen och händelser som jag inte vill ta bort så jag funderar på att låta den ligga kvar men låsa den med ett lösenord och låta den nya bloggen jag startar upp vara lite mindre "personlig". Eller kanske kan det bli mer personlig om det inte finns så mycket bilder på oss?

Anyway, så nu provar jag mig fram mellan bloggarna och första testen blir på blogspot.com

http://jenny-online.blogspot.com/

Har jag några läsare kvar så är ni hjärtligt välkommen dit, och har ni några åsikter om mina funderingar eller om de olika bloggarna, bloggfunktioner etc så meddela mig här eller där.
Puss å kram
Jenny.


Kommentarer
Postat av: Julia

Här lösenordas inte förrän jag får ordet i fråga! Evigt trogen!!! Kram

Postat av: mommosiv

gulleplutten... stackars dig Benjamin gnällobjekt?????????apropå nya svenska ord- kommer kanske snart i sv. ordlista?

2009-11-11 @ 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback