Påskpyssel för stora och små?

Detta inlägg är framförallt riktat till mina kära och saknade "januarimammor". Ni vet vilka ni är :) Och till Karin förstås.

Jag och Julia pratade i slutet av förra året om att dra ihop ett gemensamt födelsedagskalas för våra då blivande treåringar men det rann ut i sanden och sedan har tiden gått men jag vill ändå träffa er och "kalasa" lite med er.

Jag skulle därför vilja bjuda in er och barnen till en dag med umgänge, god mat, lek och påskpyssel häruppe någon av helgerna innan påsk; förslagsvis 22 mars då vi inte har någon storebror hemma utan kan breda ut oss ordentligt i hela lägenheten. Tid har jag inte funderat så mycket över. Förslag på det?

Vad tror ni? Kan ni? Vill ni?
Andra möjliga datum innan påsk är

14/3    15/3

28/3    29/3

4/4      (5/4)

Synpunkter på det?


Kommentarer
Postat av: Annica

Heeeejjjjj

Jag saknar dig/er oxå och skulle gärna vilja träffas. Jag kan den 22/3 men blir det något annat kan jag då med utom nästa helg.



Kramkram

Postat av: Mamma/Mormor

Hm mutter, mutter, pyssa på ni.

2009-03-06 @ 11:25:05
Postat av: Julia

och du vet ju när jag kan och inte kan! ;)

2009-03-07 @ 18:35:25
Postat av: Jessica

Jag har läst ditt inlägg men funderat, därför har jag inte svarat än... men vi är på den helgen! Väldigt bra ide tycker jag!

2009-03-09 @ 07:15:08
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Jenny & Benjamin

Svarar er här så jag slipper logga in...



Strålande. :) å tror jag att vi bestämmer att det blir 22 mars.

Jag har kontaktat Pernilla så får vi hoppas att hon kan också.

Panduro, here I come... ;)

2009-03-09 @ 23:18:08
URL: http://jennyonline.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej igen!

Jag är ledsen men jag tror inte jag kan komma på söndag. Min man måste åka till Orust och prata om en del saker och jag kan inte ta mig någonstans med alla barnen.

Trist men sant.

Hoppas dock vi kan försöka få till en träff någon annan gång.



Kram en lite ledsen Annica :(

2009-03-15 @ 17:57:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback