No time for blogging...

...men jag slänger in en liten blänkare:

Fredag 27/2 tom söndag 1/3 är det
baby- och barnmässa igen. Jag och B ska dit förstås. Bild
Vi tar nog en heldag, med tågresa, lååångt mässbesök och äta ute... :D
Jag har samtalat med både söstra mi och min svägerska om att gå dit men ingen dag är bestämd med någon av dem än så länge. Någon mer av er som ska dit? Eller som vill gå med oss? :D  Eller åtminstone träffa oss där en stund om ni nu inte orkar med att bara gå och draaaa på mässan i många långa timmar? :wink:

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad kul det hade varit om vi kunde samlat ihop gbggänget! Jag vet ej om jag kan... ska kolla kalendern...

Postat av: Karin

Jag funderar på att gå dit. Lördag eller söndag får det nog bli eftersom jag jobbar sent på fredagen. Funderar dock på att lämna Elliot hemma...

Träffas gärna om det går!

Kram

2009-02-11 @ 01:23:06
URL: http://karinj.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har tänkt att gå men vet inte vilken dag, fredag eftermiddag antagligen och utan Sannapanna. Kram!

2009-02-12 @ 23:13:40
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback