En utmaning

Jag har blivit utmanad mer än jag riktigt hinner ta tag i, men denna utmaning av Julia och Jessica fixar jag i alla fall:

Regler: Gå in i mappen mina bilder, gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.

Nu har jag sorterat in alla mina bilder i olika undermappar för olika år vilket gör att det antingen blir den sjätte bilden i den sjätte mappen i den sjätte mappen eller den sjätte bilden i den kronologiskt sett sjätte bildmappen jag skapade. Så jag bestämmer att det är det sistnämnda som gäller...

Då blir det en bild från augusti 2002; jag sitter på golvet hemma hos min mamma med en liten Engla i famnen och sjunger med/för henne.

De som jag vet läser min blogg har redan blivit utmanade av andra eller har ingen blogg. Så jag utmanar eventuella okända läsare: Om det är någon som jag inte känner till som läser här så skriv gärna det i kommentarerna och anta sedan utmaningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback