Saknar mina bokslukardagar

För sedan jag fått barn och internet, inte nödvändigtvis i den ordningen, så har jag nästan slutat läsa.
Det är sant, jag tror att jag läser mer än vad jag gör för jag packar lätt med mig ett tiotal böcker för ett par veckor i stugan.
Och hur många läser jag? Tre? Om man räknar högt?

Fast nu har jag en strategi där jag läser medans jag nattar Benjamin så i sommar har jag nog läst fem-sex böcker.

Och när vi flyttar kommer det väl ta ett tag innan vi har fungerande internet igen, så då kanske jag får tummen ur och börjar läsa på allvar igen. Fan trot.
Anyway. Jag är alltså inte någon större boknörd längre.
Bevis:
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sköt dig själv och skyll på andra heter det väl? :D Ni är så välkomna så på fredag! Det är kanske lite rörigt och en smula hysteri blandat med resfeber, så lite distraktion är nog precis vad vi behöver!!! Har ni fått sålt lägenheten btw? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback