September och oktober

September och oktober har varit fulla av packning och flyttning och tomma på fotografering.
Här kommer ett urval av de kort jag har lyckats skrapa ihop:



<- Sån här kan man se ut om man hittat ett helt björnbärssnår ute vid sommarstugan.

 
Visar upp sin fiskmun i brist på bättre saker att göra i bilen. ->





<- Myser i Johannes hängmatta. Någon som ser något underligt med bilden?


Mio gungade och det måste ju dokumenteras. ->






<- Ptrooo, hoppla pållen. Benjamin vill alltid prova käpphästarna.




Benjamins nya grej: Öron! Att känna på, bita i, suga på... Uäck! ->




<- På gamla jobbet fick Benjamin en egen degbit när vi hälsade på och så fick han baka kanelbullar av hjärtans lust. Fem egna med sig hem i en påse
blev resultatet. Mormor fick en, Benjamin fyra.






När Felicia fyllde år så var släkten åter så gott som samlad. Det finns de som tycker att min släkt är lite svår att förstå sig på; vem som är släkt med vem och hur ;)
Två olika kusingrupperingar, till vänster "morfars" barnbarn och till höger "mormors". Solklart, eller hur?


Och bonusbilder på goaste bebbekusinerna:

Ja, vi tar en bonusbild till:
 
mammamyys

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ser men spoilar inte gissningen än.

2008-10-24 @ 11:17:39
Postat av: Mamma

Jag ser men "spoilar" inte gissningen ännu.

2008-10-24 @ 11:18:52
Postat av: Julia

Jepp jag ser det med! Rätt cool bild faktiskt!

Söta söta lilla Leo, jag vill bara äta upp honom!

Klart man ska ha doktorskläder till doktorsväskan. Undrar bara om vi vågar låta våra barn leka tillsammans i B's rum med sådana utstyrslar...?

Kram!

Postat av: Jonna

jo, jag ser det med. man kan undra vad som gömmer sig därunder....

2008-10-25 @ 13:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback