Tjänsten har gått till en annan sökande...

...eller hur är det det brukar heta? Det positiva är att dels att jag slipper stressa upp mig mer för att jag "snart" ska börja jobba och dels att jag slipper fundera mer över hur vi löser de tider jobbet hade inneburit för Benjamin. Jag undrar om inte det till och med överväger eventuella negativa sidor av utfallet.

Idag hade jag och B en lôs-morgon. Vi kom inte till ÖF förrän närmare elva och när de stängde gick vi för att leta rätt på en bättre lekplats än de vi har här runtomkring. Vi hittade en och fick snart sällskap av Benjamins öf-kompis. när klockan passerat halv två fick jag bunta ihop B på ryggen och marschera hemåt... Huungrig!
B beställde lax och bulgur och har hjälpt till med matlagningen, får se om han fortfarande vill ha nu när det är klart.
On that note... Lunchdax!


Uppdaterat en timme senare...
Jäklar vad han åt :shock:;
lax, bulgur, sparris och crème fraishe-sås och gurka och sockerärter därtill... han mumsade och mmmmade och utbrast flera gånger  "Det var himla dott, mamma". :) :heart:

Kommentarer
Postat av: Annica

Heeejjjj

Vad tråkigt med tjänsten eller kanske inte...

Kul iaf att du fick varit på intervju.

Hoppas ni trivs däruppe och att vi kan försöka få till en träff snart.



Kram

Postat av: Karin

Jag vet en förskola som behöver kompetent personal... Du kan börja där i stället ;)

Kram

2008-11-05 @ 16:19:39
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback