Livet är lite hektiskt just nu

Jag har 25 arbetsdagar kvar och i dem ska jag på något sätt lyckas klämma in drygt två månaders arbete eller så ;)

Det är möten, det är utvecklingssamtal som inte är klara ännu, projekt som ska rundas av och avslutas, dokumenteras och utvärderas, dokument som ska skrivas, foton som ska in i portfolios/brännas på skivor/föras över till USBminnen, barn som ska mötas, en flytt som ska planeras, solhattar som ska letas efter, öron som ska smörjas, utflykter som ska genomföras...

Det är dessutom en familj som ska hinnas med, en son som ska lekas med, en sommarstuga som ska öppnas för säsongen, en flytt som ska planeras, foton som ska tas, bloggar som ska läsas, sandslott som ska byggas, mat som ska lagas - och ätas, familj och vänner som ska träffas...

Bloggen får därför ta en liten tupplur tills jag har tid och lust sätta mig och skriva ner allt jag samlat på min lilla gröna fusklapp.

Men, kära vänner, jag mår bra och har mer kontroll över tiden än vad det kanske låter som.

Vi hörs om ytterligare någon vecka eller så.

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Karin

Våren är hemsk för oss förskollärare (även om man inte skall sluta). Jag lider med dig! ;)
Kram

Postat av: Julia

Hej gumman! Då känner jag mig lugnare. Började undra om du inte tyckte om oss längre... Leka någon dag? Kram!

2008-05-19 @ 18:10:38
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Julia

Grattis på mors dag!
Det ska bli kanonväder på onsdag... Leka?
Kram!

2008-05-25 @ 18:57:17
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Julia

Jag jobbar till tio eller nåt, men jag nås på mobilen. Hojta på bloggen om du inte har numret!
Vad ska vi hitta på då? Picknick nånstans? I så fall är det bäst att jag steker köttbullar :D Jag har en bit vattemelon och några festisar också.
Kram

2008-05-27 @ 15:17:21
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Julia

Jag tycker jag uttryckte det ganska fint :D Tack för erbjudandet gumman, jag överväger det gärna. Men jag börjar skämmas över att jag utnyttjar dig som barnvakt i tid och otid. Innan jag lämnar Sanna hos dig igen får du nog låta mig passa min svärson ett par timmar så det blir lite jämnvikt ;)Men jag hör av mig!
Skönt att du fick några otippade timmar, det behövde du!!!
kram!

2008-05-29 @ 22:35:39
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Karin

Nu får du snart börja blogga igen!
Jag saknar dej!
Kram

2008-06-04 @ 08:48:05
URL: http://karinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback