Barnledig, my ass!

De kom hem igen istället för att sova i stugan. Typ 10 minuter efter att jag kommit hem. Och jag jobbar tidigt imorgon så nu måste jag också lägga mig...
Men på fredag är jag ledig, och sedan på kvällen ska jag gå ut och fira med jobbet. För sen har jag bara en enda vecka kvar som arbetande mor. Sedan blir jag hemmamamma. Under ett halvår i alla fall. Och kanske längre. Vi får se.
Godnatt.

(Och Julia, tack för erbjudandet men kan vi undvika vattkoppor nu till semestern så gör vi gärna det. Kan du paketera några vi kan dra fördel av i höst?)


Kommentarer
Postat av: Julia

Fniss Jag lägger några i frysen och så ser vi hur kvaliten är till hösten :D Jag tror du är den fjärde eller femte som säger det till mig - att de gärna skulle smitta ner med vilje, men inte nu till semestern. Och det tycker jag är rätt vettigt. Förhoppningsvis är sannabus frisk till vår (och det borde hon ju verkligen vara om hon inte har fått någon genzombiebacill)

Synd att du inte fick vara ifred ikväll. Jag hoppades på att få rymma till affären ifred men maken somnade i soffan en halvtimme efter att han kommit hem så det sket sig. Kul att ha två bitar bröd och två deciliter mjölk och en sjuk bebis imorgon...

Kram!

Postat av: Julia

Jepp, övar varje dag! Snart är jag lika duktig som dig. Fast Sannapanna älskar ju att göra sönder dem förstås...

Lyckost dig - lyxhustru...

Ska vi leka i nästa vecka????

Kram!

2008-07-01 @ 17:36:57
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback