Massa nytt

Vi har skaffat nytt mobilt bredband, så nu kan jag surfa igen. Men frågan är om den här datorn orkar med detta. Den är rätt seg, för att uttrycka det milt. Men vi har kört recovery på den och jag är fullt upptagen med att uppdatera den på alla möjliga vis.
Samtidigt med bredbandet råkade jag skaffa ny mobil. Och nytt nummer. Och jag hör av mig så fort jag fått in alla mina kontakter i mobilen. Tills vidare används även den gamla telefonen.

Och så har vi skaffat en ny lägenhet. Vi var och kollade på den i måndags och det är lite som behöver göras i den men den blir bra för oss, så vi tar den. Den blir vår 1 september men vi bör nog börja med att tapetsera och fixa innan vi flyttar in. Annars är risken mycket stor att det bara inte blir av.

Ja, jag har ju skaffat en ny blogg också. Jag håller ju på och fixa till sommarstugan och försöker dokumentera förändringarna efter hand och med den kommande flytten därtill så tänkte jag att det vore bra att ha en separat blogg om inredningsprojekt och liknande. Fast än så länge är den rätt tom...

Tja, det var väl det jag hade för idag. Nu ska jag återgå till datorns uppdateringar.


Kommentarer
Postat av: Karin

Men...

... jag vill ju ha ditt nya nummer!!

och så vill jag ha adressen till den nya bloggen...

Kan vi inte leka snart? Jag har lite tråkigt...

Kram

Postat av: Julia

Men raring, adressen till nya bloggen då? Eller är den hemlig? *grrrrr*

Vi vill också leka! Kram!

2008-07-19 @ 12:20:47
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/
Postat av: Karin J

Vi kan leka allihop!

2008-07-19 @ 13:10:36
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback