halv-efit 26 augusti

Idag är jag trött...
Jag har fått hem "Sveriges befolkning 1900" och sitter därmed åter och letar gamla släktingar.
Satt uppe alldeles försent igår och skulle upp 5.30. Däremellan väckte Benjamin mig två gånger.
Så på rasten i förmiddags gick jag och la mig och sov då i en tio minuter och sedan nickade jag till på vilan också. Dessa tupplurar är väl vad som hållit ångan (och humöret) uppe, men ikväll blir det tidig sänggång. Snart. Jag ska bara...
..lägga ut gårdagens EFIT först.
Man skulle kunna tro att jag varit lika trött igår, men så var inte fallet. Igår var jag bara glömsk.
Men. Here we go:

9.45: vi har varit uppe i trekvart men först nu blivit påminda om EFIT (tack Julia) så då kör vi igång...
Benjamin gör egen frukostmacka.
image209

10.59: Missade tiden med en kvart. Här är leksakshögen som mamman "städat" ihop. Allt utsprit ihopsamlat igen och ska sorteras in på rätt plats. Eller på en någorlunda okej plats...image210

13.23: Missade tiden med typ 1,5 timma... Jobbar vid datorn.
13.23

15.28: Missade tiden. Igen. Benjamin provar bil på Frölunda Torg. 
15.28

16.41: Tja, hoppar in på en ny timma. Benjamin har hittat roliga dragdjur på Plantagen.
image213

19.39: Missade tiden med... ja två timmar ungefär. Provar en ny bärvariant. Inte såå bekvämt...
19.37
(japp, det är en helt vanlig ryggsäck)

20.41 Kvällsmat; yoghurt och banan.
image214
Sen försökte jag inte ens hänga med längre. Bättre lycka nästa gång ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Liljeberg

Så du är också släktforskare? Kul! Just nu är väl mitt släktforskande lite lagt på is, men jag ska nog komma igång med det igen så småningom...
/emma (vitsippa)

Postat av: Karin

Elliot tycker att det är underbart här hemma; stora och små ytor och många farliga saker att leka med. Jag lämnar gärna bygget för att leka med er när som helst; säg till när ni kan bara - jag är ju som du vet fortfarande ledig ;)
Kul att du återupptagit släktforskandet. Går det bra?
Om du är glömsk så kan du ju fortfarande skylla på amningshjärnan. Vad skall jag skylla på?
Kramar

2007-08-29 @ 20:38:13
URL: http://karinj.blogg.se
Postat av: Julia och Sanna

snygg efit, du fick med ungefär lika många bilder som jag. Men huvudsaken är att man försöker, det hävdar jag iallafall.
Kraaaaam

2007-08-29 @ 21:12:04
URL: http://chocolatefrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback