Jag lever...

...men inte mycket mer än så.

Jag har precis klarat av första arbetsveckan och jag är t r ö t t.
Skönt att det var en kort vecka i alla fall. Men jag trivs. Det verkar jättelovande hittills.
Benjamin skulle börja inskolning på måndag men hans "inskolningsfröken" hade försökt få tag i mig idag; hon vabbar tydligen på måndag. Har inte pratat med S så jag vet inte om hon fick tag i honom istället, det är ju han som ska ta inskolningen.

Jag har ingen direkt lust att blogga för närvarande och hinner inte riktigt med era bloggar heller, men jag återkommer för att rapportera om jobb och inskolning iaf och så kommer jag kanske igen lite bättre när jag fått lite vardag på jobbet..?

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra ändå att första veckan har gått bra! Stor kram gumman!

Postat av: Karin

Skönt att höra att du lever.

Hoppas att man snart får höra lite mer om hur det går på det nya jobbet...

Blir det 3-årskalas snart eller?

Kramar!

2009-01-10 @ 17:14:07
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback