Barnadop

I söndags var vi på dop.
Leo tyckte visst att det var riktigt lattjo lajbans.



Efter ceremonin ställde allihopa upp sig för fotografering.

Prästen, pappa Christian, (Leo him self) mamma Jessica, gudmor Therese och gudfar Tommy.
Ja, och Benjamin dådå...:


Själv hade jag med hela maskinparken. Kameran i högsta hugg förstås, uppenbarligen och videokameran (monterad på det nya julklappsstativet) rullade genom hela ceremonin och sedan även paketöppningen.

Vi köpte en sagobok med klassiska sagor och på kortet skrev jag ner följande:
"Det sägs att en mor frågade Albert Einstein hur hon skulle göra för att hennes lilla barn skulle bli lika klok som han var.
Läs sagor, ska han ha svarat.
Och sedan då? undrade modern.
Läs ännu fler sagor."

Det tyckte åtminstone jag själv var både fyndigt och passande :lol:

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var då helsikes vad du och Jesica designar om era bloggar! Jättefin, men: Kom hem och hjälp mig!

Ses imorgon! Eller idag menar jag. Hade karlsloken inte snarkat så förskräckligt hade jag sovit nu.

Kram kram!

Postat av: Julia

Jaså, det går an att kommentera på andras bloggar men inte vara inne på msn... Jaha. Eller är du rädd att jag ska terrorisera dig med bloggdesignfrågor? :D

Tack, vi kommer gärna på onsdag. Kram!

2008-12-01 @ 23:53:32
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Jessica

Skit snyggt!!!!

2008-12-03 @ 17:54:29
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback