Ungefär nu, för två år sedan...

..så hade jag haft lättare värkar i någon timma och börjat våga hoppas på att förlossningen kanske var på gång ändå, sådär sex dagar över tiden.

Jag hade haft molvärk sen jag vaknade och gått ner till jobbet för att hälsa på, vad jag hoppades var sista gången utan bebis, och vid lunch började det som sagt kännas som riktiga definierade men lätta värkar som höll i sig hela dagen. Under dagen började det att snöa rätt kraftigt så jag började oroa mig för att inte kunna komma ner till förlossningen, hur kul skulle det vara att åka ner på en pulka, typ?

Kommentarer
Postat av: Julia

I remember... Fasen vad avundsjuk jag var! Och så gick det som det gick! Det är ett under att du inte ogillar mig mer :D
KRAM!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback