Nattvandring

I natt överraskade Benjamin oss båda två.
När han vaknade till kom han inte uppkrypande till sin mamma. Och han satt inte kvar och grät och ville bli hämtad.
Nej, han klättrade ner ur sin säng (vilket dessutom innebär att gena över mammans), han gick runt dubbelsängen till sin far där han ville bli upplyft av honom istället. :D Eventuellt har han varit ute en runda i lägenheten och letat efter mig först, han brukar göra det när han vaknar och jag inte ligger där. Han brukar däremot inte göra det när jag ligger där jag ska...

Sedan la ju den ömma fadern förstås omedelbart över honom til min sida av sängen, så om det var sin pappa han var ute efter så fick han tji den här gången.

Men det ska bli mycket intressant att se hur han tänkte tillbringa natten i natt. Han är uppenbarligen inne i en period av förändringar just nu, vart det nu tar oss...

Kommentarer
Postat av: Karin

Skall bli spännande att se vad som händer härnäst.
Var inne och såg på Benjamins hemsida - kul att du har uppdaterat! Snygga badpojkar och många, många djur. Bilderna på klippningen var så söta. För att inte tala om när han sjalar dockan; ljuvligt!
Den där sjalträffen i slottsskogen var i augusti och inte i september va? ;)
Kramar

Postat av: Julia och Sanna

ja det ska utan tvekan bli intressant att följa! srefan hade tagit chansen att få gosa direkt om sanna hade valt att krypa till honom. ses snart? kram

2007-09-05 @ 12:45:53
URL: http://chocolatefrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback