Penicillinkur

Jodå, visst käkar jag penicillin.
Jag fick kåvepenin. Eller inte för jag fick en billigare "kopia" av kåvepenin: . 3 gånger dagligen i tio dagar.

Får väl hålla lite koll på hur/om det påverkar Benjamin, men jag kan ju inte heller låta bli att ta medicinen så...

Jag fick bettet för nästan två veckor sedan, upptäckte det på morgonen söndagen eller måndagen och den hade suttit åtminstone över natten och troligen längre än så trodde maken som plockade bort den.

Det värsta är ändå att Benjamin fått fyra fästingar redan i sommar varav de sista tre ungefär då och lite senare så jag är lite orolig att han ska åka på samma skit, men alla hans upptäckte vi snabbare och han har ännu inga symtom så han kanske klarar sig.

Vidriga små djur.

Benjamin ville också skriva:
DA<A<<WEGFTRW3§SZSZzzzzzzaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaawdwddddddd           dsqqaq§§§§§223333444

Kommentarer
Postat av: Karin J

Tur i alla fall att det finns antibiotika... Äckliga djur det där!
Vi (Pellie o jag) vill leka snart!!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback