On demand

Vi har åkt hem från sommarstugan så jag har åter ett liv och behöver inte ägna all min tid åt att uppdatera bloggen. Märks det?

Benjamin har fått (låna) en egen säng. Den står kloss an till mammans säng och han har sovit till ungefär fyra däri de flesta nätterna. Lilla killen börjar bli stor. 

Vi har varit hemma sen i fredag och NU kommer sommarvädret. Så... förvånande..?

Vi är ute och samlar upplevelser att skriva om och återkommer en annan dag.

Och mina kära fans. Hemsidan är istället uppdaterad flera gånger om. Gå dit.  ;)

Kommentarer
Postat av: Julia och Sanna

pik pik... det var inga nya bilder såvitt jag kunde se... men ordlistan och bloggen har jag kollat! fast jag har ju inte kollat sen igår morse heller.
Jag gillade också klätterapan, men hon blev lite påfrestande efter ett par timmar...Hade jag haft din zooooom hade djurbilderna blivit mycket bättre. Och ja, 6 dl myggbett var tufft, men de har börjat ge med sig. Vad tror du om dejt på måndag eller tisdag? Stefan ska iväg och golfa den dagen det är bäst väder och då tycker jag att vi tar en träff! Kraaaaaaaaam!

Postat av: Annica

Hej. Vad sägs om att ses någon dag i nästnästa vecka?

2007-07-19 @ 19:39:06
URL: http://anki72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback