Nyklippt

Nu funkar det att ladda upp bilder igen så tada, här är underverket:

Jag är rätt nöjd. Jag menar det uppklippta kunde hon ju inte göra mycket åt, men det hade jag ju inte väntat mig heller ;) men hon filade till det så det passade bättre ihop med de längre längderna och kapade bort allt slitet. Och så flikade hon till det lite framtill, slingade och färgade. Så det blev ett mellanting mellan de båda tidigare frisyrerna och ett bra utgångsläge för att först spara ut håret och sedan hitta en bra frisyr.

Och det blev jul i år igen. Julkort hann jag inte med i år heller, så håll tillgodo med detta:


Kommentarer
Postat av: Julia

Hmmmm..... jag har ju kommenterat... Borta! Snygg blev du iallafall, får nog testa din frissa tror jag... Men vart är bilden framifrån?? Kanonfin färg och snygga slingor.
Och en helt ljuvlig liten tomtebenjamin! God jul på hela familjen!

Postat av: Jessica

Jätte snyggt hår! Tack för julkortet, Benjamin är en jätte söt tomte :) God fortsättning på er!

2007-12-25 @ 09:35:54
Postat av: Annica

God fortsättning på 2008!!!
Allt väl? Här är det sådär...:(

Kramiz

2008-01-03 @ 17:17:59
URL: http://anki72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback