Kul just nu

 

bilden stulen från Härnösands hemsida och ljudet från Alc Ljuddesign AB

Kommentarer
Postat av: Julia och Sanna

Jaså, Benmin gillar brandbilar? Sanna har nog aldrig sett någon, men jag skulle tro att det väsnas för mycket för henne. Hennes nya lek är att bära leksaker (helst stora, som gräsklipparen eller lära-gå-vagnen) upp och ned för trappan.
Jag tror det ska funka, Stefan tjatar om husvagnstripp men jag vill egentligen inte så jag kör kontra-övertalning. Så länge jag inte nämner ordet "shoppa" tror jag att det ska gå.
Jag visste väl att du skulle fixa en alternativ sjal! Snyggt!
Tack, somnade rätt omgående. Sanna gav upp när inte mamma var inom tutthåll och sov så gott som hela natten. Sen fick jag sovmorgon också, så jag är nöjd!
Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback