På gång?

Nu känns det i alla fall som att bebis kanske har planerat att ta sig ut till oss någon gång inom överskådlig framtid. Vaknade i morse med "molvärk" som har hållit i sig och dessutom tilltagit frampå eftermiddagen då den även fått sällskap med regelbundna (för?)värkar...

Hade tid hos barnmorskan kl. 11.20, efter det tänkte jag jaga ut bebisen så jag åkte till IKEA och gick där någon timme :o) Lite mer eller mindre onyttigt fick jag väl handlat också...

Åkte vägen om jobbet sedan, tänkte att OM det nu är på gång så dröjer det ju innan jag kommer våga ta med bebisen och hälsa på så det är lika bra att ha det gjort, så att säga.

Kom hem strax efter tre och har tillbringar de senaste timmarna med att
klocka sammandragningar (3-6 minuter emellan), äta och vila (tror t.o.m. att jag lyckades somna en stund).
Nu har dessutom maken åkt på samma förkylning som jag hade, så det är ju i alla fall tur att det inte är han som skall stå för födandet :o)

Avvaktar ett tag till, får se om det ökar eller avtar...

Kommentarer
Postat av: Jen

Vad spännande! Jag önskar er lycka till!

Postat av: Jenny/jennypenny

Det är inte långt borta nu... Snart har du bebis! Ni kanske t.om redan åkt in. *håller tummarna*

kram
jenny

2006-01-25 @ 14:49:18
URL: http://jennysfamilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback