Blandad konfekt

Det är väl dags att skriva lite här igen.
Jag har "tagit över" bloggen så numera är den min, bara min.
Benjamin har fått en egen som ligger inne på hans hemsida istället. Det ska bli intressant att se om jag lyckas hålla igång båda bloggarna, lite samma saker kommer de väl handla om från och till ...

Officiell ryggknytningspremiär idag, har svingat och knytit upp B på ryggen inte mindre än två gånger "in public" i Friidrottens hus. Och det utan att tappa honom i golvet en enda gång! ;o)

Och så har jag köpt en julklapp till mig själv; en ny Storchenwiege Ulli (en sjal, förstås). Bild kommer senare.

Och några av Benjamins julklappar köpte jag i Ullared för bra länge sedan. Men det är allt. Kanske är dags att börja handla resten av julklapparna snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback